Every snap have story !

Disclaimer



Alohaa... hello hello hello...
Aku rindu kau lahh sayangs ! xD
budak hingusan perasan bagus!
Welcome March Comel :)
1 MARCH 2013

Entries Selfie Link Stuff

Si Stalker !


Big Clap

Template By: Danny Syaz
Owner Blog: Cik Sya
Familios <3


 photo 17738_666396536721495_486519050_n_meitu_2_zps638a4cc5.jpg
Pantun Club


 photo 8114_602777479750068_1622879248_n_meitu_6_zps882f3601.jpg

 photo 999252_618531314835189_1180277085_n_meitu_7_zps5db97606.jpg
Girlfie|Boyfie


 photo 555019_576113325785611_257729650_n_meitu_3_zpsb005434c.jpg



im blur -_-
Assalamualaikum w.b.t..

First sekali nak ucap selamat berpuasa kepada muslimin dan muslimat .
sape tak puasa tak boleh raya dan tak boleh duit raya . Hihihi!

"back to the topic"

Pagi tadi masa English kitorang tak belajar pun sebab sir kitorang sibuk ngan photograph ,
apa lagi kitorang melompat-lompat cam kera mendapat bunga .
tapi kitorang takdelah cam kera tu sebab kitorang prefer lebih baik diam je dan 
buat kerja masing-masing .

Actually ciksya dan balqis(my classmate) dah tahu dari awal lagi yang
kaunselor kitorang nak amik masa English tadi tu . apa lagi nampak macam
masam mencuka jela muka diorang sebab diorang nak tidur time tu , maklumlah bulan puasa .
tak bersahur , mungkin !!

Kaunselor kitorang nak amik pun bukan apa just nak bagi inform sikit pasal
matrik,asasi,IPTA dan bla bla bla  .
bagi aku , aku memang dari sekolah rendah lagi memang nak sangat sangat masuk matrik sebab.
nak ikut jejak akak aku ^_^
tapi bila dengar je kaunselor cakap lau masuk matrik memang kena push gila gila .
ibarat manusia jadi robot . robot ?? mengacam bila dengar coz aku nie jenis yang boleh
dikategorikan dalam golongan malas! pointer tak payah cakap la kalau masuk matrik memang
wajib 3 point lebih dan keatas and kalau dapat 4flat lagi bagus . *menggigil sekejap*

So , sekarang aku tengah blur . Memang apa apa pun kita lebih tahu apa yang patut dan tak patut dalam diri kita .
sebab kita lebih mengetahui daripada orang lain,bukan ?? kalau takdir Allah nak bagi rezeki kat aku SPM dapat straight A , aku rasa cam nak asasi je . asasi pulak ada dua cam asasi sains and undang-undang ,
aku prefer nak undang undang , nak jadi lawyer lah katakan . tapi tak boleh , bukan apa kes ni sebab aku tak amik allughotu al-arabiah . satu kerugian disitu . *menangisdalamhati*

For asasi sains pulak cam medic medic gitu la ,takut pulak nak amik course cam ni..risau kalau tak boleh catch up . maklumlah nak jadi yang terbaik semuanya susah , bukan petik jari je dapat terus. so for spm candidates , kalau korang rasa memang ada chemistry ngan subjek bio,phy and chemis lebih baik korang apply UM ataupun PASUM *sama je tuhh! student kat sana otak berbisa lagi genius! huh , tak mampuu *tangan ke bahu mata keatas*

and..


and........and...


and....and...and.....


and...and...and...and



lepas raya sekolah aku buat PRA trial . sangat tak sedap dengar bagi calon calon espiem .
kalau tak buat tak boleh keee ??? salah disisi undang -undang agaknyaa :(

cikgu mengharapkan sangat-sangat nak aku dan kawan kawan yang lain dapat straight A .
tak tahu laa dapat ditunaikan atau tidak . apa apa pun usaha dulu kemudian tawakkal and then sila nangis nangis sikit masa minta DOA ngan Allah , mungkin dimakbulkan sebab bulan ramadhan sekarang ni kan?

InsyaAllah kalau ada rezeki aku nak sangat sangat fizik dapat A , A minus pun aku bersyukur :)
lengkap pakej , diri bahagia, parents bahagia dan cikgu cikgu pun bahagia .

fyi , aku dah deactive acc aku untuk sementara . bajet nak focus untuk pelajaran je . *cewaaahh!!
jangan pulak kata aku block korang , ohh tidak sama sekali :)

kbaiiii !!



Older Post | Newer Post