Every snap have story !

Disclaimer



Alohaa... hello hello hello...
Aku rindu kau lahh sayangs ! xD
budak hingusan perasan bagus!
Welcome March Comel :)
1 MARCH 2013

Entries Selfie Link Stuff

Si Stalker !


Big Clap

Template By: Danny Syaz
Owner Blog: Cik Sya
Familios <3


 photo 17738_666396536721495_486519050_n_meitu_2_zps638a4cc5.jpg
Pantun Club


 photo 8114_602777479750068_1622879248_n_meitu_6_zps882f3601.jpg

 photo 999252_618531314835189_1180277085_n_meitu_7_zps5db97606.jpg
Girlfie|Boyfie


 photo 555019_576113325785611_257729650_n_meitu_3_zpsb005434c.jpg



Excited plus nervous
ni la anak sulong aku , comel tak ? comel tak ?
*GAMBAR SEKADAR HIASAN*

Assalamualaikum .

Tak tahu kenapa jejari runcing ni rajin sangat nak menari atas keyboard malam ni .
lantak hang la , gatai sangat kang :D

Actually buat masa ni , aku tersangatlah kekeringan idea untuk
mengUPDATE belog . kadang kadang aku pun pelik juga ...time tak buat entry baru ,
macam-macam idea berpusing 90 darjah celcius keliling otak aku nie.
time aku nak update , contohnya sekarang .. satu habuk perkataan yang cute pun susah nak pikiaq!

Anywayy , dont worry be happy sebab malam ni muncul idea  nak update
entry baru . Hang baca je la tittle kat atas tu , kalau aku baca bukan hang dengaq pun -_-

"Excited plus nervous"
apa yang duk euw euw sangat tu . Haha .
Aku saja ja nak bagitaw lepas raya nanti kitorang dah trial and then SPM .
Rasa excited pun ada , nervous pun ada .
Excited sebab lepas ni aku bebas . bebas apa tu haa ? xD
tak tak macam ni ,  i meant bebas dari buat homework , study sampai lewat malam,bebel dengan
orang itu orang ini , boleh berfacebooking , berblogwalking , myspacing , tagging and so on laa !
best uhhh sape yang dah lepas dari SPM , macam bebas dari penjara kan ? *kasaq betul bahasa.

Haaa , nervous plak sebab tak tahu jenis soalan yang akan kluar nanti .
ramalan tetap ramalan , kalau tak kluaq , hang pikiaq la sendiri . tak jamin!
btw,paling nervous sekali sebab aku harus berdepan dengan encik fizik .
saya merayu pada encik fizik , jangan lah hukum saya macam ni .
give me a bright future , plisss ?

Salah satu subjek pure science yang tak dapat A , tak boleh jadi doktor . bak kata
manusia diluar sana laa . tapi betul ke ? kalau betul hancuss cita cita yang aku idamkan
masa umur aku 2 tahun . hah 2 tahun ?? tipuu jee xD

Bolee ke aku terima semua tu ? boleh ke tak boleh ke , aku harus push subjek fizik nie .
orang yang dapat A kata nak dapat A untuk fizik ni senang je kot , fikir ja secara logik , hang dapat la .
tapi kenapa masa aku pikir logik , semua salah ? adakah aku patut salahkan tips yang korang bagi ?
tak patut tak patut . apa nak jadi . istighfar istighfar .

Aku dah tekad dah lepas ni , kalau fizik memang betul-betul aku tak mampu nak dapat A
aku kena redha dengan semua tu . Aku tahu Allah dah tentukan yang terbaik untuk aku .
apa gunanya tawakkal kalau tak mampu nak pasrah kan ? So , biar Allah
yang tentukan segala segalanya .

setengah orang kata , camne nak dapat A fizik kalu hang asyik duk men facebook ja .
Hah , tu diaa mengancam gila kot !
Untuk pengetahuan korang semua laa , sebenarnya korang nampak jaa aku selalu online sebab button hijau bulat tu selalu bernyala kat tepi tu kan ? aku nak habaq la ni kan , aku tak online pun . Memang tabiat aku online guna phone lepas tu terus lupa nak log out . Andd aku akan update status 2 jam sekali . update status je pun..bukan nye jadi stalker korang kan kan kan ?


Okayy la mata pun dah layu , tiba masa untuk aku sleeping beauty , beauty la sangat kan ? kahkahkah .
Kbaiii !!




Older Post | Newer Post