Every snap have story !

Disclaimer



Alohaa... hello hello hello...
Aku rindu kau lahh sayangs ! xD
budak hingusan perasan bagus!
Welcome March Comel :)
1 MARCH 2013

Entries Selfie Link Stuff

Si Stalker !


Big Clap

Template By: Danny Syaz
Owner Blog: Cik Sya
Familios <3


 photo 17738_666396536721495_486519050_n_meitu_2_zps638a4cc5.jpg
Pantun Club


 photo 8114_602777479750068_1622879248_n_meitu_6_zps882f3601.jpg

 photo 999252_618531314835189_1180277085_n_meitu_7_zps5db97606.jpg
Girlfie|Boyfie


 photo 555019_576113325785611_257729650_n_meitu_3_zpsb005434c.jpg



Trial is over , trial is end !
Assalamualaikum dan selamat sejahtera .

Dah lame tak meng-update belog yang cu** nie xD
rasa nak jer enjoy puas-puas lepas trial ,
maklum lah lepas nie dah kena mengadap buku 24 jam .
Again 24 jam !! tidakkah itu sangat menyakitkan ??

Mahu ke tak mahu ke kena terpaksa la beb sebab SPM is around the corner .
Honestly iam not ready yet , only 50 percent :(

Budak espiem akan selalu mengupdate pasal pelajaran diorang , halatuju diorang .
Haaa macam aku ni lah . So korang nak menyampah , menyampah laa . Hahaa .
Asal masing-masing bahagiaa!
Trial hari tuu not bad laa , nak kata soalan susah memang wajib la susah .
kalau nak cakap senang tu tidak , mimpi je laa.

Btw alhamdulillah la , overall dapat jawap and ada jugak yang tak bole jawap .
Kalau dah memang terdesak sangat-sangat tak bole jawap , aku akan selawat banyak-banyak 
lepas tu tetiba je jawapan tu muncul dalam kepala . Kalau korang tak percaya , korang bole cuba je kayy .

malas nak merepek panjangpanjang , so kat bawah nie aku highlight subjek yang aku dah jawapp :-

B.Melayu : aku tak suka kalau dia tanya peribahasa . Yang lain tu okay laa bole jawap dengan tenang .
English : Summary, get lost youu ! Overall okay larr :)
Pend.Islam: apa yang susah dalam subjek ni adalah pasal tamadun Islam , cuba nak fahami tapi tak bole -_-
Matematik : Soalan kalau betul insyaAllah dapat jawap , tapi hari tu ada masalah teknikal sikit kertas yang dia bagi . But life must go on la beb !
Sejarah : Okayy arr takde masalahhh .
Additional math : I love this subject . Tapi atas nasib la , kalau ada..ada la dia .
Chemistry : Cehhh , paper 3 dia agak susah . Apakebenda la dia mintak . penumbok agaknyee :D
Physics : Hmm , aku memang sejak form4 lagi tak ade chemistry dengan subjek ni . Sedihh laa . Soalan hari tu punn agak membunuh . Tapi dah buat yang terbaik . so , harap yang terbaik jugak laa :D
Biology : Paper 3 phew phew phew , susah bangett !
Tassawur : Alhamdulillah okayy .


So , tu la semua yang aku dapat lakukan . SPM nie aku nak buat yang palingg firsttt classsss .

Till now , -The End-






Older Post | Newer Post